Als u ergens niet tevreden over bent of een klacht heeft, dan wij horen het graag.
Het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of een klacht heeft. Zorgkompaan stelt het op prijs als u dit met ons wilt delen. Een klacht kan gaan over de inhoud van onze dienstverlening, de wijze waarop voorlichting hierover is gegeven, een bepaalde gang van zaken, aspecten m.b.t. de ruimte of de wijze waarop een medewerker iemand bejegent.
Klachten kunnen op verschillende manieren worden ingediend: schriftelijk, per mail, telefonisch en in een persoonlijk gesprek. Vrienden van Nieuw-West heeft een formulier ontwikkeld waarmee u uw klacht aan ons kenbaar kunt maken. Onderaan deze pagina kunt u dit formulier invullen en digitaal versturen. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen.
T.a.v. klachten@zorgkompaan.nl
Uw mail zal rechtstreeks doorgestuurd worden naar de medewerker die zorgdraagt voor een correcte en tijdige afhandeling.
Zorgkompaan
t.a.v. de afdeling Klachtafhandeling
Zuidermolenweg 7
1069 CE Amsterdam
Welkom bij Zorgkompaan! We bieden op onze website graag informatie waar u als bezoeker behoefte aan heeft. Daarom maken wij, en derde partijen gebruik van cookies. Die gebruiken wij voor het bijhouden van statistieken, om voorkeuren op te slaan en voor marketing doeleinden. Meer informatie over cookie-instellingen en om uw persoonlijke voorkeur op te slaan vind u hier.